Optimer din webshops profit og indtjening med vores TrueProfit Framework

Kæmper din webshops også med at tjene penge trods af at I har en god omsætning, så er TrueProfit frameworket noget for jer.

Boost din webshop

Sådan kan Getresults TrueProfit Framework hjælpe din webshop

Mange webshops oplever for tiden at de har en stigende omsætning, men kæmper med indtjeningen når først alle faste omkostninger er trukket fra udregningen.

Og med stigende klikpriser til Google Ads og Meta Ads grundet øget konkurrence, bliver omkostningerne højere og højere for hver måned, ofte uden hverken omsætning eller indtjening følger med.

Derfor har vi hos Getresults lavet et TrueProfit Framework, hvor vi hjælper dig som webshop med at opsætte profitsporing samt profitoptimering, så du kan tjene mere selvom din omsætning ikke nødvendigvis stiger.

Med vores framework sætter vi fokus på de produkter og marketingkanaler, der skaber profit og indtjening i din webshop.

TrueProfit Framework

Se din webshops rigtige profit hver dag

Mange webshops bruger i dag Google Ads og Meta Ads mm. til at drive trafik til deres webshop, men sporer kun omsætning og har ROAS mål som der primære mål for deres marketingindsats.

Du kan som webshopejer opnå en konkurrencefordel ved at skifte fra omsætningsfokuseret marketing til profitfokuseret marketing – derved kan du pause marketingkanaler og kampagner du reelt taber penge på.

Med vores TrueProfit Framework kan du se din webshops rigtige profit hver dag og træffe beslutninger der øger din webshops indtjening på længere sigt.

Vores framework indeholder:

Ovenstående features i vores framework, er ofte en større investering for webhops og kan være svært at realisere.

Vi har derfor samlet samme data og information i vores framework, som en del af vores månedlige pris for administration af din shops online marketing.

Spar op til 37 % på dine månedlige omkostninger med vores TrueProfit Framework

Kontakt os i dag hvis du vil have et uforpligtende møde og høre mere om vores TrueProfit Framework.

Prisovervågning giver dig indsigt til at træffe bedre beslutninger

Din webshops produkters priser i Google Shopping er en væsentlig årsag til at besøgende fra Google klikker på dine annoncer og besøger din webshop – hvis dine produktpriser er konkurrencedygtige ift. Dine konkurrenter ender dine besøgende med at blive til kunder.

Men undersøgelser viser også, at er dine priser konkurrencedygtige i Google Shopping øges din visningsandel samt antallet af kliks over længere tid.

For at opnå samme visningsandel med produkter der er mindre konkurrencedygtige, vil det kræve at du som annoncør hæver dine bud og dine klikpriser øges.

Dermed kan prisovervågning skabe en konkurrencefordel for dig som webshopejer, hvis du vælger at dine Google Ads annoncer primært kun skal vises når dine produktpriser er konkurrencedygtige.

Med Getresults TrueProfit Framework, opsætter vi prisovervågning ved hjælp af dit shopping feed og importerer dette til din Google Ads konto.

TrueProfit Framework

Google Ads administration med fokus på din marketingstrategi og mål

Hele formålet med vores TrueProfit Framework er, at give dig som webshopejer værktøjerne til at træffe bedre beslutninger og optimere din online marketing.

Derfor vil vi som en del af vores Framework også opsætte og administrere din Google Ads konto ud fra en defineret marketingstrategi samt mål.

Ved opstartsmødet hjælper vi dig med at definere en marketingstrategi og verificere din mål for omsætning eller indtjening på længere sigt.

Marketingstrategien, sammen med de andre værktøjer som vores TrueProfit Framework giver, vil gøre at vi hurtigt kan skabe resultater der er med til at forbedre din webshop bundlinje og hjælpe dig på vejen mod vækst.

Google Ads administration indeholder:

Hør fra en kunde:

“Resultaterne taler for sig selv”

“Hos Pulsure.dk har vi arbejdet sammen med Mark siden 2018, og vi har altid været ekstremt tilfredse med arbejdet. Mark styrer 100% alle vores Google Ads, og han går utroligt seriøst og selvstændigt til værks. Vi har aldrig arbejdet sammen med så kompetent og seriøs en konsulent som Mark, og resultaterne taler for sig selv. Vi ville aldrig selv kunne optimere vores Google Ads konto på så højt et niveau som Mark gør. Han holder øje og justerer på kontoen dag og nat, 365 dage om året. Vi kan kun give Getresults.dk og Mark de varmeste anbefalinger!”
Nicklas
CMO hos Pulsure.dk

Serverside Tracking giver dig mere konverteringsdata

Online marketingverdenen har de seneste år ændret sig med fokus på bedre privatliv og mindre af sporing af de besøgende på websites – som privat person er dette dejligt, men som webshopejer har du sikkert oplevet at miste en del besøgs – og konverteringsdata de sidste år med diverse opdateringer fra Google og Meta.

Med indførelse af Apple IOS 14 og Google Ads Consent Mode v2, har webshops mistet op til 30 % af deres tidligere besøgs – og konverteringsdata.

Hvor normal sporing af website besøgende tidligere foregik via browser sporing, så kan du med fordel i dag skifte til et setup op med Serverside Tracking, som giver dig som webshopejer mere konverteringsdata mens dine bruger stadig bibeholder en vis grad af fortrolighed hvis de ønsker det.

Opsætning af Serverside Tracking kræver ofte teknisk kunnen fra en tracking specialist eller udvikler og koster ofte mere end 8.000 kr. at implementere.

Nu kan du som websejer få denne data tilbage igen uden at det er væsentlig investering for din webshop, da vi opsætter det som en del af vores TrueProfit Framework via en 3 parts samarbejdspartner.

Nogle af vores kunder har oplevet at få helt op til 30 % mere konverteringsdata til rådighed, som de kan importere til deres marketingkanaler – da Google Ads og Meta Ads ofte bruger konverteringsdataen som optimeringskilde vil det give en positiv effekt på dine marketingkanaler.

Dermed kan du skalere din marketing hurtigere og bedre end dine konkurrenter og opnå en fordel på længere sigt.

Op til 37 % af dit annonceforbrug til Google Ads og Meta Ads, kan være dobbelte konverteringer og spild af penge

Kontakt os i dag hvis du vil have et uforpligtende møde og høre mere om vores TrueProfit Framework.

Profitsporing kan give dig en konkurrencefordel

En stor del af webshops bruger i dag omsætning og Return On Ad Spend (ROAS) som deres primære optimeringsmål, som man har gjort siden E-commerce opstod for snart mere end 20 år siden.

De seneste par år er der dog kommet nye måder at spore din webshops performance på og her er profitsporing en af de nyere metoder til at optimere webshoppen på.

I stedet for at måle hvilke kampagner eller produkter, der skaber den bedste ROAS for din webshop, så kan du nu måle Profit On Ad Spend (POAS).

Med POAS kan du optimere dine annoncekroner, mod de kampagner der skaber den bedste indtjening hos dig og nedskalere de marketingkanaler og kampagner, der gør at du taber penge på længere sigt.

Som en del af vores TrueProfit Framework opsætter vi profitsporing i din shop via vores samarbejdspartner og importerer denne data til din Google Ads konto, så dataen kan bruges til at optimere din annoncering.

Ved at fokusere på profit i stedet for omsætning, kan opnå en konkurrencefordel.

I stedet for at købe ind til et varelager for at opretholde en omsætning, hvor du også samtidig binder din kapital, så kan du med profitsporing nedskalere dit varelager og fokusere på produkter der skaber en positiv indtjening hos dig.

Spor hvilken marketingkanal der skaber omsætning & profit i din webshop

Bruger du som webshopejer i dag både Google Ads, Meta Ads og andre annonceringsformer men har du svært ved at finde ud af hvilke marketingkanaler der reelt skaber salg og profit i din webshop?

Det kan også være at du benytter et Google Ads bureau til dine Google Ads annoncer og et andet bureau til dine Meta annoncer og begge påstår af deres marketingkanal skaber salget?

Når vi sidder til daglig og rådgiver vores kunder om Google Ads, så er det ofte at de også bruger andre marketingkanaler såsom Meta Ads og Tiktok mm. Men vi hører ofte at de er i tvivl om hvilken marketing kanal der skaber omsætningen i webshoppen.

Da Google og Meta har hver deres måde at spore og rapportere på, vil hver annonceringsplatform ofte tilskrive deres platform som kilde til et salg.

Da de fleste webshops i dag har en længere kunderejse med flere touchpoints, vil flere marketingkanaler være ind over salg og omsætning i din webshop og ofte kan kun en procentdel af salget tilskrives den ene marketingkanal.

Dette øger muligheden for at duplikeret konverteringer sker og du spilder penge på din annoncering – men hvilken marketingkanal skal du skrue ned for?

Med vores TrueProfit Framework giver vi dig via vores samarbejdspartner mulighed for indsigt i hvilken marketing kanal der skaber salget via multi touch attribution.

Dermed undgår du overattribuering og kan mindske dit annonceforbrug og øge din webshops indtjening.

Bruger din webshop mere end 25.000 kr. om måneden i dag på både Google Ads og Meta Ads, kan du spare op til 9.000 kr. på månedsbasis – dermed har vores TrueProfit Framework sparet sig selv hjem

Kontakt os i dag hvis du vil have et uforpligtende møde og høre mere om vores TrueProfit Framework.