Google Ads

Få hjælp af Google Ads specialist med mange års erfaring

Skab målbare resultater og øget omsætning i din webshop med Google Ads specialist

Kæmper din webshop med at få Google Ads til at levere stabile og gode resultater?

For at få succes med Google Ads er det vigtigt at kigge på hele kunderejsen, når du lægger din strategi for din webshops succes.

Google Ads er et fantastisk værktøj til at skaffe trafik og omsætning til din webshop, men hvis du ikke kigger på hele kunderejsen og lægger en strategi for din annoncering, så ender du med at få skiftende resultater.

Lav en konkurrent - og prisanalyse

Produktets pris betyder selvfølgelig rigtig meget for at konvertere en besøgende til en kunde, men det betyder også meget i forhold til at opnå en højere visnings – og klikandel på Google Shopping.

Hvis du bruger 60 % af dit annoncebudget på produkter, hvor dine priser ikke er konkurrencedygtige ender de besøgende med at vælge en konkurrent der er billigere og så er de penge spildt.

Derfor er det en god ide at lave en konkurrent – og prisanalyse som en del af din marketingstrategi hvad enten du bruger Google Ads til annoncering eller andre former for online annoncering.

Hør fra en kunde:

“Resultaterne taler for sig selv”

“Hos Pulsure.dk har vi arbejdet sammen med Mark siden 2018, og vi har altid været ekstremt tilfredse med arbejdet. Mark styrer 100% alle vores Google Ads, og han går utroligt seriøst og selvstændigt til værks. Vi har aldrig arbejdet sammen med så kompetent og seriøs en konsulent som Mark, og resultaterne taler for sig selv. Vi ville aldrig selv kunne optimere vores Google Ads konto på så højt et niveau som Mark gør. Han holder øje og justerer på kontoen dag og nat, 365 dage om året. Vi kan kun give Getresults.dk og Mark de varmeste anbefalinger!”
Nicklas
CMO hos Pulsure.dk

Skab resultater med Google Ads med et godt fundament

Analysen af markedet og din marketingstrategi, giver dig et godt fundament for at skabe bedre resultater med Google Ads og anden annoncering.

Med en klart defineret marketingstrategi, skaber du en rød tråd i din marketing struktur og kommunikation og du risikerer ikke at bruge penge på at annoncere for fx de forkerte produkter.

Marketingstrategien giver dig som webshop et fokus på de produkter og værdier som gøre en fordel for dig og skaber et godt fundament for vækst med Google Ads.

Hos Getresults har vi rådgivet flere webshops og lagt en marketingstrategi og plan for dem med udgangspunkt i deres Google Ads.

Hvorfor bruge annoncekroner på produkter på Google Ads, hvor dine priser ikke er konkurrencedygtige og derfor ofte ikke ender med et salg?

Inden opstart hos Getresults vil vi lave nedenstående analyser for at hjælpe dig med definere din marketingstrategi:

Ovenstående analyser bruges til at lave en strategi for din webhop, der kan vækste din omsætning men som også har fokus på at øge din webshops indtjening.

Strategi

Jeg laver en analyse af markedet og konkurrencen, for at finde ud af hvor du er stærkest og hvor du har en konkurrencefordel. Ud fra analysen laver jeg en strategi sammen med dig for de næste 3-6 måneder.

Min strategi indeholder:

Som en del af strategien er det også vigtigt at definere dine mål med din annoncering. Det kan enten være et ROAS mål eller POAS mål, forudsat du har opsat profitsporing på din Google Ads konto.

Har du ikke opsat profitsporing på din Google Ads konto, vil jeg opsætte dette som sekundær data på din konto indtil vi har verificeret profitdataen sammen.

Struktur

Med udgangspunkt i strategien og markedsanalysen, vil jeg strukturere din Google Ads konto for at opnå hurtigst muligt afkast af dine annoncekroner til Google Ads.

Som en del af opbygning af en god struktur, vil jeg blandt andet:

Med den rette struktur samt optimering af datakvalitet af dit produktfeed, vil du hurtigt kunne se et afkast af din investering uden at øge dit månedlige budget.

 

Brugervenlighed

Brugervenlig eller konverteringsrate i din shop, betyder meget for din webshops omsætning samt hvordan Google Ads performer.

Er din shops konverteringsrate lav som følge af dårlig brugervenlighed, så er det svært at vækste din Google Ads konto.

Konverteringsraten påvirker ROAS/POAS negativt og gør datagrundlaget for konverteringer/salg meget svagt og det er derfor vigtigt at din shops grundlæggende brugervenlighed er optimal.

Ved opstart af samarbejde vil jeg:

Tracking

Forkert tracking kan være årsag til at en Google Ads konto aldrig kommer til at vækste og derfor vil jeg gennemgå din webshops tracking, som noget af det første ved opstart.

Mange webshops kæmper med at få opsat 100 % korrekt tracking i deres shop samt at få importeret den rigtige konverteringsdata til deres Google Ads konto – alt dette skal være på plads ved opstart for at træffe de bedste beslutninger i optimeringsfasen.

Ved opstart af samarbejde vil jeg:

Få hjælp med at vækste din shop idag

Mark Petersen Pless

Google Ads og SEO specialist - Få hjælp til at lave en strategi der skaber resultater

Med omfattende erfaring inden for digital markedsføring hjælper jeg virksomheder med at opnå succes online. Som en Google Ads-certificeret ekspert og erfaren affiliate site-ejer, har jeg en holistisk tilgang til online markedsføring.

Med en baggrund i markedsføring og handel, tilbyder jeg strategisk rådgivning og skræddersyede løsninger til din virksomheds behov. Lad os sammen skabe en vindende online strategi.

Kom igang i dag

Tag din forretning til næste niveau